Wysyłka i dostawa

Jakie są dostępne metody dostawy oraz ich koszt?

Szczegóły dostępnych metod dostawy znajdziesz pod adresem: https://saway.pl/content/3-koszt-dostawy

W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?

Czas realizacji różni się w zależności od modelu, zalecamy sprawdzać czas realizacji wymieniony przy każdym modelu na naszej stronie internetowej. Przy czym podany czas realizacji (np. 1–7 dni) oznacza orientacyjny przedział.

Zamówienie może zostać zrealizowane szybciej, np. w 2 dni, ale w niektórych sytuacjach może potrwać do maksymalnie 7 dni. 

Co się dzieje, gdy paczka nie zostanie odebrana?

Jeśli paczka nie zostanie odebrana, wraca do naszego magazynu — poinformujemy Cię o tym mailowo. W zależności od sytuacji możemy ponownie ją wysłać lub, w przypadku opłaconych zamówień, zwrócić środki.

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem?

Prosimy o przesłanie mailowo zdjęcia otrzymanego produktu wraz z krótkim opisem niezgodności. Po weryfikacji prześlemy Ci link do darmowego zwrotu.

Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?

Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Otrzymasz natomiast wiadomość sms z podanym terminem dostawy zamówienia. Link do śledzenia paczki znajdziesz w wiadomości mailowej informującej o wysyłce.

Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

Tak, wysyłamy paczki za granicę. Lista dostępnych krajów znajduje się pod adresem: https://saway.pl/content/3-koszt-dostawy

Na obecną chwilę nie ma możliwości wysyłki zagranicę, opcja ta będzie ponownie dostępna od 1 października 2025 roku.