Reklamacje

Jak dokonać reklamacji obuwia?

Szczegóły dotyczące reklamacji dostępne są pod adresem:

https://saway.pl/content/53-reklamacje

W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

Obuwie objęte jest 2-letnią gwarancją, liczoną od daty zakupu. W tym czasie możesz zgłosić reklamację w przypadku wady produktu.

Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki z reklamowanym produktem na nasz magazyn

Czy otrzymam nowy produkt, naprawę czy zwrot pieniędzy?

Do każdej reklamacji podchodzimy indywidualnie. Decyzję o formie rozwiązania (wymiana, naprawa lub zwrot środków) podejmujemy po jej rozpatrzeniu i poinformujemy Cię o niej mailowo.

Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku reklamacji?

Reklamowany produkt należy odesłać na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji zwracamy koszt przesyłki.