Reklamacje

Jak dokonać reklamacji obuwia?

Jeśli produkt ma wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem (np. inny kolor lub model).

  1. Odeślij produkt
  2. Do paczki dołącz krótkie pisemne zgłoszenie, z informacją:
    • co jest nie tak z produktem,
    • jakiej formy rekompensaty oczekujesz (zwrot pieniędzy lub wymiana),
    • swoje dane, adres do odesłania paczki oraz numer konta.
  3. Po otrzymaniu paczki, w ciągu 14 dni poinformujemy Cię o decyzji.

Więcej informacji wraz z adresem do reklamacji znajdziesz pod tym linkiem: link

W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

Obuwie objęte jest 2-letnią gwarancją, liczoną od daty zakupu. W tym czasie możesz zgłosić reklamację w przypadku wady produktu.

Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki z reklamowanym produktem na nasz magazyn

Czy otrzymam nowy produkt, naprawę czy zwrot pieniędzy?

Do każdej reklamacji podchodzimy indywidualnie. Decyzję o formie rozwiązania (wymiana, naprawa lub zwrot środków) podejmujemy po jej rozpatrzeniu i poinformujemy Cię o niej mailowo.

Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku reklamacji?

Reklamowany produkt należy odesłać na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji zwracamy koszt przesyłki.