Najczęściej zadawane pytania

Szukaj odpowiedzi po kategoriach, a jeśli jej nie znajdziesz skorzystaj z pomocy naszych konsultantów.

Jakie są dostępne metody dostawy oraz ich koszt?

Szczegóły dostępnych metod dostawy znajdziesz pod adresem: https://saway.pl/content/3-koszt-dostawy

W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?

Zamówienia wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1–2 dni roboczych, jednak czas realizacji może się różnić w zależności od modelu.

W okresie zwiększonej sprzedaży możliwe są opóźnienia — w takich przypadkach informujemy o nich mailowo.

Co się dzieje, gdy paczka nie zostanie odebrana?

Jeśli paczka nie zostanie odebrana, wraca do naszego magazynu — poinformujemy Cię o tym mailowo. W zależności od sytuacji możemy ponownie ją wysłać lub, w przypadku opłaconych zamówień, zwrócić środki.

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem?

Prosimy o przesłanie mailowo zdjęcia otrzymanego produktu wraz z krótkim opisem niezgodności. Po weryfikacji prześlemy Ci link do darmowego zwrotu.

Jakie są dostępne metody płatności?

Możesz wybrać dogodną metodę płatności za zakupy. Do wyboru masz: https://saway.pl/content/2-formy-platnosci

Jak zwrócić produkt?

Możesz szybko i wygodnie zgłosić zwrot na naszej stronie i wybrać, jak chcesz odesłać produkt.

https://saway.pl/content/51-zwrot-

Jak dokonać reklamacji obuwia?

Szczegóły dotyczące reklamacji dostępne są pod adresem:

https://saway.pl/content/53-reklamacje

Rejestracja

TBA

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym modelu znajdziesz tabelę rozmiarów, która pomoże Ci dobrać odpowiedni rozmiar obuwia. Zalecamy porównanie długości stopy z informacjami w tabeli przed złożeniem zamówienia.


[email protected]

12 352 26 77