Wymiana i zwrot

Jak zwrócić produkt?

Możesz szybko i wygodnie zgłosić zwrot na naszej stronie i wybrać, jak chcesz odesłać produkt.

https://saway.pl/content/51-zwrot-

Jakie dokumenty należy dołączyć do przesyłki zwrotnej?

Jeśli zgłosisz zwrot na naszej stronie, nie musisz dołączać do przesyłki formularza zwrotu. W pudełku należy zostawić tylko karteczki, które były dołączone do paczki

Jak anulować utworzony zwrot?

Niestety nie mamy możliwości anulowania zwrotu, który został już zarejestrowany na stronie. Jeśli chcesz jednak zatrzymać produkt, po prostu go nie odsyłaj.

Jak mogę wymienić produkt?

Wymiany nie są dostępne w naszym sklepie. Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub model, zwróć go do nas i zrób nowe zamówienie.

Nie stosujemy przeksięgowań środków. Pieniądze za zwrócony produkt zwrócimy Ci zgodnie z ogólnymi zasadami zwrotu środków. Jeśli nie chcesz czekać na zwrot środków za zwrot, ale nie chcesz angażować środków w nowe zamówienie, możesz skorzystać z odroczonych płatności PayPo.

W jakim przypadku zwrot może zostać odrzucony?

Zwrot może zostać odrzucony, jeśli:

- został wykonany po upływie terminu wskazanego w regulaminie (14 dni od otrzymania ostaniej pary z zamówienia)
- odesłany produkt nosi ślady użytkowania lub jego stan odbiega od stanu, w jakim został zakupiony.