Kurier InPost – przedpłata 10zł
Kurier InPost – pobranie 13 zł
Paczkomaty InPost – przedpłata 10 zł
Paczkomaty InPost – pobranie 13 zł
Szczegóły oraz więcej informacji o dostępnych metodach dostawy znajdziesz pod tym adresem: link
Czas realizacji różni się w zależności od modelu, zalecamy sprawdzać czas realizacji wymieniony przy każdym modelu na naszej stronie internetowej. Przy czym podany czas realizacji (np. 1–7 dni) oznacza orientacyjny przedział.
Zamówienie może zostać zrealizowane szybciej, np. w 2 dni, ale w niektórych sytuacjach może potrwać dłużej.
Jeśli paczka nie zostanie odebrana, wraca do naszego magazynu — poinformujemy Cię o tym mailowo. W zależności od sytuacji możemy ponownie ją wysłać lub, w przypadku opłaconych zamówień, zwrócić środki.
Prosimy o przesłanie mailowo zdjęcia otrzymanego produktu wraz z krótkim opisem niezgodności. Po weryfikacji prześlemy Ci link do darmowego zwrotu.
Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Otrzymasz natomiast wiadomość sms z podanym terminem dostawy zamówienia. Link do śledzenia paczki znajdziesz w wiadomości mailowej informującej o wysyłce.
Tak, wysyłamy paczki za granicę.
Obecną listę krajów, cenę przesyłek oraz szczegółowe informacje znajdziesz pod tym adresem na dole strony: link
Na obecną chwilę nie ma możliwości wysyłki zagranicę, opcja ta będzie ponownie dostępna od 1 października 2025 roku.
1. Dostępne metody w ramach Przelewy24:
2. Płatność za pobraniem
Szczegóły znajdziesz pod tym adresem: link
Jeśli płatność się nie powiedzie, otrzymasz mailowo link do ponownej zapłaty – będzie aktywny przez 24 godziny. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
W przypadku chęci skorzystania z innej formy płatności rekomendujemy złożenie nowego zamówienia. Zamówienie nieopłacone zostanie anulowane.
Możesz szybko i wygodnie zgłosić zwrot na naszej stronie i wybrać, jak chcesz odesłać produkt.
Formularz do zgłoszenia zwrotu znajdziesz tutaj: link
Jeśli zgłosisz zwrot na naszej stronie, nie musisz dołączać do przesyłki formularza zwrotu. W pudełku należy zostawić tylko karteczki, które były dołączone do paczki.
Niestety nie mamy możliwości anulowania zwrotu, który został już zarejestrowany na stronie. Jeśli chcesz jednak zatrzymać produkt, po prostu go nie odsyłaj.
Wymiany nie są dostępne w naszym sklepie. Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub model, zwróć go do nas i zrób nowe zamówienie.
Nie stosujemy przeksięgowań środków. Pieniądze za zwrócony produkt zwrócimy Ci zgodnie z ogólnymi zasadami zwrotu środków. Jeśli nie chcesz czekać na zwrot środków za zwrot, ale nie chcesz angażować środków w nowe zamówienie, możesz skorzystać z odroczonych płatności PayPo.
Zwrot może zostać odrzucony, jeśli:
- został wykonany po upływie terminu wskazanego w regulaminie (14 dni od otrzymania ostaniej pary z zamówienia)
- odesłany produkt nosi ślady użytkowania lub jego stan odbiega od stanu, w jakim został zakupiony.
Jeśli produkt ma wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem (np. inny kolor lub model).
Więcej informacji wraz z adresem do reklamacji znajdziesz pod tym linkiem: link
Obuwie objęte jest 2-letnią gwarancją, liczoną od daty zakupu. W tym czasie możesz zgłosić reklamację w przypadku wady produktu.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki z reklamowanym produktem na nasz magazyn
Do każdej reklamacji podchodzimy indywidualnie. Decyzję o formie rozwiązania (wymiana, naprawa lub zwrot środków) podejmujemy po jej rozpatrzeniu i poinformujemy Cię o niej mailowo.
Reklamowany produkt należy odesłać na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji zwracamy koszt przesyłki.
Aby zarejestrować się na Saway, należy wejść w zakładkę "Moje Konto" w górnym lewym rogu strony i wypełnić potrzebne informację.
Aby dokonać rejestracji konta na Saway, należy wejść w górnym lewym rogu strony w zakładkę "Moje Konto" i kliknąć "Zaloguj".
Otworzy nam się okno z danymi do zalogowania po lewej stronie i możliwością rejestracji po prawej stronie, po podaniu adresu e-mail pod napisem "UTWÓRZ KONTO", przejdziemy na stronę gdzie należy wypełnić wszystkie wymagane dane, które są oznaczone czerwonym znakiem '*', pola bez gwiazdki są opcjonalne. Po poprawnym uzupełnieniu danych konto zostanie utworzone.
Przy każdym modelu znajdziesz tabelę rozmiarów, która pomoże Ci dobrać odpowiedni rozmiar obuwia. Zalecamy porównanie długości stopy z informacjami w tabeli przed złożeniem zamówienia.
Tak, nasza rozmiarówka jest standardowa. Zalecamy jednak sprawdzenie tabeli rozmiarów dostępnej przy każdym modelu, aby dobrać rozmiar jak najdokładniej.
Nasze produkty wykonane są z wysokiej jakości skóry naturalnej, co zapewnia trwałość i komfort noszenia.
Niektóre modele są regularnie uzupełniane, jednak dostępność zależy od kolekcji. Jeśli produkt wróci do sprzedaży, poinformujemy o tym na stronie.
Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia jak najwierniej oddawały wygląd produktów. Ze względu na ustawienia monitora i oświetlenie, kolory mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych.
Zalecamy regularne czyszczenie i impregnację produktów ze skóry naturalnej specjalnymi preparatami do tego typu materiału. Przechowuj obuwie w suchym i przewiewnym miejscu, unikając bezpośredniego działania promieni słonecznych.