NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Kupując w sklepie SAWAY z kim zawieram umowę sprzedaży?
Sklep internetowy działający pod adresem www.saway.pl, prowadzony jest przez:
Adres do zwrotów:
KONTAKT:
Jak dobrać odpowiedni rozmiar obuwia?
Pamiętaj, że noga w każdym bucie musi mieć swobodę, więc zachowaj w niej trochę luzu (odległość jaką należy dodać do długość swojej stopy w danym modelu buta aby uzyskać właściwy rozmiar wkładki zazwyczaj podajemy w opisie danej aukcji)
Jaki jest całkowity koszt transakcji?
Całkowity koszt transakcji to cena towaru + koszty przesyłki.
Czy muszę dodatkowo płacić podatek za zakupione produkty?
Nie, wszystkie ceny podane w opisie są cenami brutto (zawierają podatek).
Jak wysokie są koszty przesyłki?
Przesyłka zagraniczna realizowane Pocztą Polską - zależnie od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów.
do 1 kg | 45 zł |
od 1 kg do 2 kg | 63 zł |
od 2 kg do 2,5 kg | 82 zł |
od 2,5 kg do 3 kg | 97 zł |
od 3 kg do 5 kg | 110 zł |
od 5 kg do 10 kg | 180 zł |
Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?
Tak, jest taka możliwość (tylko przesyłki krajowe).
Czy buty można odebrać osobiście?
Nie prowadzimy odbiorów osobistych.
Czy mogę zmienić zamówienie przed wysłaniem przesyłki?
Wszelkich zmian w zamówieniu jesteśmy w stanie dokonać do momentu wpłaty, w takim przypadku proszę o kontakt mailowy/telefoniczny.
Do kiedy mogę dokonać wpłaty?
Termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni.
W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?
Czy mogę płacić kartą kredytową?
Tak.
Czy mogę otrzymać fakturę Vat?
Tak, oczywiście istnieje taka możliwość.
Kiedy i w jaki sposób wysyłane są paczki?
DATA DOSTAWY = termin realizacji zamówienia + czas dostarczenia paczki przez kuriera.
CZAS DOSTARCZENIA przesyłki to:
Nie zdążyłam/em odebrać paczki, która wróciła już do nadawcy. Co zrobić?
W tym przypadku prosimy o kontakt mailowy/telefoniczny.
Produkt okazał się za mały/za duży. Czy mogę dokonać wymiany na inny rozmiar?
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: +48 12 352 26 77 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić wymianę.
Adres do wymiany:
SAWAY
Idzikowskiego 19/3
31-519 Kraków
Otrzymałam/em przedmiot, który jest niezgodny z zamówieniem.
W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji (nie wymiany!). Szczegółowy opis procedury znajduje się w pytaniu „W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?”
Paczka lub jej część zaginęła.
Prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny.
W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
SAWAY
ul. Ludwika Idzikowskiego 19/3
31-519 Kraków
wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Saway.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu oraz protokole reklamacji/zwrotu.
Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie SAWAY produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
SAWAY
Ul. Ludwika Idzikowskiego 19/3
31-519 Kraków
wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy/formularzem zwrotu.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
Co z ochroną danych osobowych?
Dane osobowe są wykorzystywane przez nasz sklep tylko dla potrzeb firmy SAWAY (wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.saway.pl) i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.
Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
Gdzie mogę sprawdzić dane firmy oraz inne dodatkowe informacje?
Dane firmy, a także wszelkie informacje na temat procedur postępowania oraz polityki sklepu znajdują się na stronach naszego sklepu www.saway.pl
Copyright © 2022 SAWAY.pl
Wykorzystywanie treści “Najczęściej zadawane pytania” w całości lub fragmentach bez zgody ich autora jest zawsze naruszeniem prawa autorskiego, a sprawca ponosi odpowiedzialność karną regulowaną przepisami: art. 115 – 123 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)