W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego wymiany.
Odsyłasz produkt na własny koszt, my pokrywamy koszt ponownej wysyłki do Ciebie.
Wymianie nie podlegają produkty wyprzedażowe przy zakupie których użyto dodatkowego kodu rabatowego oraz
kozaki zakupione w cenie poniżej 419 zł i pozostałe obuwie zakupione w cenie poniżej 319 zł.
Takie produkty należy zwrócić i dokonać ponownego zakupu.
Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:
Zapakuj produkt, dołącz kartkę z informacją: dane kupującego oraz informacja o wymianie towaru napisz na jaki model, kolor i rozmiar chcesz wymienić towar.
*Pamiętaj o tym, aby buty były dobrze zapakowane, tak aby w trakcie transportu nie uległy uszkodzeniu.
*Wymieniany produkt nie może nosić śladów używania.
*Bezpłatne wymiany są realizowane z dostawą kurierską na terenie kraju, w przypadku przesyłki zagranicznej musisz pokryć koszt wysyłki zgodnie z obowiązującym cennikiem.
*Darmowej wymianie nie podlegają produkty wcześniej wymieniane.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 12 352 26 77 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić wymianę.
Adres do wymiany:
SAWAY
Idzikowskiego 19/3
31-519 Kraków
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, jeżeli konsument korzysta z rzeczy w inny sposób niż konieczny do jej zbadania oraz sprawdzenia jak ona funkcjonuje w praktyce i czy nie ma wad, to odpowiada za zmniejszenie wartości tej rzeczy spowodowane takim korzystaniem.
Adres do zwrotów:
SAWAY
Idzikowskiego 19/3
31-519 Kraków
* Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem i do odbioru z paczkomatu. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 12 352 26 77.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
*Rękojmia wyłączona jest dla przedsiębiorców.
Adres do reklamacji:
SAWAY
Idzikowskiego 19/3
31-519 Kraków
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 12 352 26 77 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.